piątek, 3 czerwca 2016

Co je Weronika

Często słyszę: "Co Ty jesz?!" Odpowiadam wszystko ale bez produktów zwierzęcych. Dla wielu jest to odpowiedź nie satysfakcjonująca więc według życzenia poniżej możecie sobie obejrzeć krótką galerie zdjęć tego, co jadłam w ostatnim czasie. Wiele zdjęć nie zdążyłam zrobić bo rzuciłam się bezmyślnie na jedzenie więc to tylko cząstka mojej diety. Wbrew powszechnym opiniom to nie sałata na zmianę z trawą. Myślałam nad zrobieniem paru wpisów z przepisami i poradami jak w naszej polskiej, a dokładnie nowosądeckiej rzeczywistości być weganem ale to się okaże w najbliższym czasie.  Zapraszam do oglądania i miłego piątku :) 



















Jak zwykle odsyłam do tych samych filmów jeśli jeszcze nie widziałeś to klikaj












Film Cowspiracy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz